torsdag, oktober 22, 2009

I'm feeling good!

Känns så jäkla bra att man gör ngt åt vikten! Inatt ramlade tydligen 5 hekto av, härligt! 2,6 kg till nästa målvikt! Bubbelbadet ser jag fram emot, ååh vad skönt! Så länge sen man bubblade!

Igår skulle jag slänga på mig mina mammajeans (dom enda jeans jag får på mig i nuläget), och märkte irriterat under min shoppingrunda i stan att jag fick dra och slita i dom hela tiden. Det var inte förrän pappas fru påpekade att hon tyckte byxorna satt löst, som jag verkligen insåg att det berodde på att jag gått ner i vikt. Vad blind man kan vara ibland! :)

Så idag är jag väldigt glad för att byxorna kasar ner, förhoppningsvis ramlar dom ner till knäna ngn gång framöver! ;)

Tänkte ta mig en promenad ikväll, ska på föräldrarmöte så varför ta bilen när man faktiskt kan gå? Nä, här slopar vi bilen och motionerar istället!

Inga kommentarer: