tisdag, oktober 13, 2009

Dagens prövning:

Jag har bakat gudomliga chokladmuffins och kokostoppar, passade på när jag hade sällskap av en annan CK-vän. Schysst, eller hur? Haha. Men det är betydligt lättare att baka dagtid, än om man skulle göra det på kvällen. Det är då mitt sug efter mat eller annat kommer.

Men allt gick bra, och nu ligger muffinsen i frysen och bara inväntar de kommande två helgernas kalas.

Nu ska jag dricka lite mer vatten, och kanske kanske bege mig iväg på en promenad med lilleman sen. Beror lite på blåsten och mitt skoskav känns det som, men han är betydligt bättre utrustad för kallt väder än vad jag är. Jag måste köpa en jacka, jag vet, men jag vill gå ner lite till innan jag beställer. Kanske kan jag gå ner ngn storlek eller så, hoppas hoppas! Eller så får jag helt enkelt beställa en jacka i passande storlek och se hur stor den blir under vintern, och sen sälja den eller ngt.

Inga kommentarer: