tisdag, oktober 20, 2009

Gör en egen målbild!

Häromdagen fick jag höra att det syntes i mitt ansikte att jag hade gått ner i vikt. Så himla glad blev jag! Självklart är man ju lite otålig och skulle helst vilja gått ner alla sina kilon tills igår typ, men det är jäkligt kul att höra att det syns någon skillnad! Och peppad och motiverad!

_____________________________

Nu har jag klippt och klistrat ihop mig själv en målbild här på datorn. Jag satte upp en bild på mig själv som jag ser ut nu, och bredvid den satte jag upp en bild på mig när jag mådde som bäst och var nöjd med min kropp. Sen har jag skrivit lite pepptalk till mig själv.
Har precis skrivit ut den och tänkte hänga den på kylen. För att alltid bli påmind om varför jag gör detta, och att jag har allt att vinna på att jag går ner i vikt.

Det är väldigt motiverande att se denna målbild faktiskt, jag känner att jag kommer kämpa på extra mkt när jag hela tiden ser skillnaden mellan nu och då.

Så det är verkligen ngt jag kan tipsa om, speciellt om man precis som jag har en hel del att gå ner och vet att resan kommer bli lång.

Inga kommentarer: