söndag, oktober 18, 2009

Dag 20

Har inte kunnat uppdatera bloggen på några dagar, har inte kunnat logga in. Men nu kunde jag äntligen det, så lika bra att passa på medan det funkar! :)

Jag har passerat mitt första delmål med lite drygt 1 kg nu, så på måndag ska jag ringa och boka ett tandläkarbesök ngn gång framöver! Ska bli skönt och få tänderna checkade faktiskt, så man vet om man har ngt hål eller inte. Inte för jag misstänker det, men iaf.

Då är denna veckas kalas avklarat. Det gick himla smärtfritt för min del, fick i mig massa vatten.

Nu ska jag snart bege mig ut på promenad innan jag ska åka till mamma för att bjuda på resterna av tårtan och andra mumsigheter. Varför ha dom i kylen och riskera att kanske bli sugen i onödan liksom!?

Vikten går neråt, så lite har det nog hänt på vågen fram till min veckovägning på tisdag!
Hade varit trevligt om man minskat några cm kring rumpan, det är ju där nästan allt mitt fett sitter. Har märkt nu under dessa tre veckor att jag går ner i vikt uppifrån och sen neråt. I ansiktet har jag fått höra att det syns lite, och jag har märkt kring bysten och midjan att jag tappat en del. Men stussen har det inte hänt grejer lika fort. Så får hålla tummarna för denna vecka, hade varit trevligt och minska ngn cm där, eller tre. :P

Nähe, nu ska jag ut och få fettet i dallring! :)

Inga kommentarer: