torsdag, oktober 08, 2009

Idag är jag på dag 10

Och jag rasade hela 1 hekto på vågen imorse. Wiiie! Nä, men det är ju såklart bättre än inget.

Jag antar att det har att göra med min mens liknande blödning som jag fick för några dagar sedan och fortfarande har kvar. För visst kan man väl samla på sig vätska i kroppen då? (Dubbelcheckar)
Hade dock varit trevligt att hinna rasa lite mer innan man ska äta imorn, men jag är nöjd vilket som!

Jag klunkar på, som vanligt!

Hur går det för er andra?
Tycker tråden är lite tyst... :)

1 kommentar:

Emma sa...

Som du säger, ett hg är ett hg!
Jag tycker du gör det bra, själv fattas motivationen å suget efter riktig mat är jättestort. Ska på ikea i helgen med fmiljen å syster...blir att äta på restaurang...å längtar snart ihjäl mig. Blir en nystart efter helgens ätande. Kämpa kämpa!