måndag, oktober 12, 2009

Dag 14

Har varit dålig på att uppdatera i helgen, både här och i tråden. Men som vanligt så undviker jag tråden då jag äter, vet inte varför men det bara blir så.

Efter lite ätande i helgen står vågen på 1,5 kg plus, antar att det är vätskan som sugit sig fast. Men den borde väl snart vara borta hoppas jag!

Står i valet och kvalet om jag verkligen ska fortsätta hos min konsulent, eftersom hon bara har öppet en dag i veckan så kan det vara lite svårt stt ta sig dit om man skulle få hoppa in och jobba t ex. Så jag kommer nog meddela henna i eftermiddag att jag iaf under de kommande två veckorna kommer köpa på nätet eftersom jag verkligen har häcken full fram till i slutet av oktober.

Men på ett annat sätt så känner jag att det kan vara bra att gå dit ibland, få en knuff i rumpan och fylla upp motivationsförrådet lite. Nackdelen med henne är att man ser nästan på henne att hon inte tycker man ska äta ngt alls under ren kur, och då får man ju nästan dåligt samvete jäntemot henne när man väl har ätit, och så ska det ju inte heller vara!
Så jag kommer kanske köra lite blandat...

Imorn är det veckans resultat som gäller, både vikt och mätande. Får se om man fortfarande är lite svullen om magen och kroppen, eller om man kan se lite resultat trots ätande... :)

1 kommentar:

Emma sa...

Jag har aldrig varit hos konsulent men tappat 17 kg "på egen hand" med ck under 9 veckor. Köper på nätet och det funkar bra för mig.

Jobba jobba!!