måndag, september 28, 2009

Imorn börjar det nya livet

Yes, så är det!

Imorn drar jag igång med CK, är så himla förväntansfull faktiskt! Men måste erkänna att jag är lite nervös, känns på något konstigt sätt att detta är första gången och det ger mig faktiskt ännu mer motivation!

Har idag mätt alla möjliga kroppsdelar, och det första resultatet kommer ni få reda på om ungefär en vecka, nästa tisdag. Väga mig brukar jag göra nästan varje dag, och brukar inte känna att det är så motigt om vågen inte skulle rört så mkt på sig under en kort tid. Men mäter mig gör jag bara en gång i veckan, varje tisdag blir det eftersom det då går en vecka mellan gångerna. Så tisdagarna är då veckans vikt och mått presenteras här - allt för er, kära kämpande vänner! :)

Har precis laddat frysen med massa iskubslådor, så jag har till mina shakes imorn! Kommer garanterat köra igång hela CK-starten med en choklad-shake. Jag har saknat den och hoppas verkligen den smakar lika gott som jag minns den. Annars har jag 17 väldigt jobbiga måltider framför mig... ;)

Imorn kommer jag skriva in min vikt. Ojoj, säger jag bara. Mer än jag trodde, vägde mig hos konsulenten idag. Men det är väl bara att hoppas på att man kan rasa av dom där kilona snart! ;)

Inga kommentarer: