tisdag, september 29, 2009

Dag 1

Började dagen med att väga mig, och vågen stod på 120,3 kg.

Fortsatte med mitt vattendrickande och kl 9.00 tog jag min första shake. Det blev choklad, den smakade ungefär som jag minns den och rädslan för att jag inte skulle tycka om smakerna har försvunnit.

Nu är jag mer lite rädd för att jag ska falla tillbaks när jag tänker på hur länge jag kommer dricka dessa shakes. Jag har ju tänkt köra på fram till jul, äta kombinerat under julen och mellandagarna och sen fortsätta på ren kur efter nyår igen. Sen är ju min förhoppning att jag ska må bra och klara av att köra CK ända tills jag börjar bli nöjd, och då börja trappa ner med shaksen jättesakta och tills slut äta sund och nyttigt.
Så jag känner mig lite rädd att jag inte ska klara av detta när jag tänker på vilken lång resa jag har framför mig. Men jag ska verkligen försöka att inte tänka så mkt på framtiden utan köra på en dag i taget, det blir ju faktiskt så mycket lättare då om man kan göra det.

Så, nu tänker vi inte mer på detta! En dag i taget och imorn kommer jag redan få se något resultat på vågen. Hoppas jag iaf! :)

1 kommentar:

Emma sa...

Härligt, nu börjar resan!!