onsdag, september 30, 2009

Dag 2 är snart slut

Har hållt mig sysselsatt idag så allt har gått bra. Magen har kurrat lite, men annars har allt känts bra!

Har druckit mina tre shakes och har fortfarande lite vatten kvar att dricka. Men jag lär ju vara uppe ett tag till så jag lär nog hinna få i mig mitt vatten. Nackdelen med att jag är en kvällsdrickare är att jag fortfarande, nu två år efter graviditeten, får springa upp en gång mitt i natten eller tidigt tidigt på morgonen för att kissa. Men, det är ju kvällarna jag är mest törstig och klunkar lätt i mig en liter bara då, så då är det ju inte så bra om jag trycker i mig allt mitt vatten på dagen, för inte är det väl bra att dricka fööör mkt vatten heller?

Jag hoppas (såklart) att vågen är snäll mot mig imorn, hade varit kul att få se ytterligare något resultat men jag går inte i bitar om jag inte får mitt resultat. Den som lever imorn, får se! :)

Inga kommentarer: