tisdag, januari 05, 2010

Nytt år - nya möjligheter!

Gott nytt år på er!

Detta kommer att vara mitt år, det känner jag på mig! I år ska jag gå ner i vikt, jag ska börja må bra och trivas i min kropp - det är mitt löfte till mig själv!

Har idag dragit igång med CK igen. Inte vägt eller mätt mig, och tänkte det får vara så länge det går. Ska sätta mig ner och kika igenom mina delmål och listan på varför jag gör detta, så motivationen kan växa sig stor!

Har blandade känslor inför denna dag, första dagarna är svåra för mig. Mest för att jag kanske inte är så himla taggad eller motiverad att jag enkelt kan låta något slinka ner i magen. Men inte idag!
Om en vecka så kommer det kännas bättre, då tycker jag helt plötsligt inte att det är värt att "förstöra" detta genom att stoppa något i munnen...

Inga kommentarer: