tisdag, januari 05, 2010

Halvdeppig och trött...

Vet inte om det beror på alla sena kvällar/nätter kring jul och nyår, eller om det är första dagen med CK som talar. Kanske en kombination av båda? I vilket fall som helst så är jag sjukt jävla trött, ögonen bara svider men kroppen känns inte alls lika trött.

Har inte den rätta motivationen jag tror jag behöver för första dagarna med CK, därför känner jag mig halvdeppig. I min hjärna så är detta slutet på mitt ätande här i livet, och det känns otroligt jobbigt. Även om jag vet att det inte är slutet, så känns det så. Det är en känsla som är svår att bli av med och handskas med. Pepping please!

Än har jag inte stoppat något i munnen, och har inga planer på att göra det heller. Jag hoppas att min självdisciplin räcker för att klara dom första dagarna, och den närmsta veckan. Sen kommer det kännas mkt lättare, det är inte lika lätt att ge efter för suget då jag har flera dagars CK-drickande att förlora.

Så vafan, heja mig själv! Jag ska fan klara detta!

Längtar till min CK-vän som också kommer köra igång med CK i början av februari. Så jag har en månads soppdrickande själv, sen får jag sällskap. Det känns otroligt motiverande att prata och umgås med någon annan i samma sits...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du klarat av dessa dagar utan att "stoppa nåt i munnen" (förutom C) :)
Jag startade i lördags och visst är det kämpigt med de 2 "hjärnspökerna" som sitter på mina axlar och tycker olika. En säger "men nog kan du väl gå ner och äta samtidigt" den andra säger "kör nu ren kur några veckor så att du få en kick och snabbt resultat". Jag håller på min andra vän!!
Pepp på dig i massor och tack för att du bloggar - då hjälper du mig i min kamp. :) Kram/Ella