torsdag, januari 07, 2010

Dag 3

Tack för kommentaren! Den värmde, och det känns nu bättre! Kul att se att någon läser min blogg! :)


Idag känns det lite (läs mycket bättre) om man jämför med första dagarna!

Idag mår psyket bättre och klart som fan att jag ska köra rent kur! Nu ska man få snabba resultat, gärna stora med. Hihi. Hur har jag kunnat tveka?

Saken är den att jag känner man alltid tvingad dom första dagarna, och då känns det så sjukt jobbigt. Sen när dom första dagarna gått så känns det som ett självklart val och jag undrar varför jag ens tänkte så?

Vägde mig faktiskt idag, har gått upp lite sen sista vägningen. Såhär på rak arm minns jag inte riktigt vad jag vägde sist, men ska försöka att inte gå så jäkla mycket på vågen denna gången. Alltså inte väga mig lika mycket, varje dag är nog för mycket för mig känner jag.

Nu ska jag försöka klunka vatten som aldrig förr, tycker jag haft svårt att få ner allt dom senaste dagarna...

Hur går det för er andra, som försöker gå ner i vikt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Va SKÖNT att det känns bättre nu! :) Jag har ju haft vågnojja alltid men nu väger jag mig en gång i veckan. (Körde renkur i november för första gången och gick ner 7 kilo på 3 veckor HURRA! och då vägde jag mig bara en gång i veckan)Jag har så lätt för att bli deppad om jag väger mig och inte ser nåt resultat, hamnar i frågan "är det lönt"... ;) SÅ jag tror absolut på att bara väga sig en gång i veckan (även om det är svårt ibland,, :) :) ) Ha en bra dag och håll i känslan att det känns bra. Och lycka till med drickandet! kram på dig/Ella