onsdag, november 25, 2009

Uppdatering om läget

Nu har jag inte uppdaterat på länge.

Det har nu gått snart 4 veckor sedan jag slutade med ren kur, detta p g a att min son vägrar äta när inte jag äter. Någon som varit i samma sits - hur har ni gjort?
Jag hoppas dock att jag kan påbörja ren kur snart igen, men jag behöver lite peppning och motivation. Help!

Har gått up ca 2,5 kg sedan jag vägde mig sist, precis innan jag började äta så ngt rätt borde jag väl göra iaf, för det är väl förmodligen vätskan jag gick upp där i början. Sen har jag mest bara gått upp något hekto, för att sedan gå ner något hekto.
Jag är iaf väldigt glad och motiverad att jag lyckats hålla vikten på en jämn nivå.

Ett annat plus: Jag kunde köpa min vinterjacka på H&M i storlek 46! Jag är så jäkla glad över detta, H&M brukar ju vara lite små i storlekarna också och jag fick jackan jag aldrig trodde jag skulle få på mig! :)

Inga kommentarer: