torsdag, januari 07, 2010

Dagens träning?

Nu är dags för dagishämtning och sedan bär det av ut i snön. Förhoppningsvis kanske man kan bli av med något hekto extra eller två! ;)

Tänkte hoppa upp på mammas Crosstrainer också, se om det ger några reslutat! Fattar inte hur länge folk orkar stå på den bara? Hur fort ska man köra? Om jag kör så fort jag kan, så orkar jag ju knappt stå på den mer än 5 minuter. Helt svettig efter! Och då har jag konstigt nog, med min övervikt, inte så sjukt dålig kondis ändå. (Konstigt när jag typ aldrig tränat i mitt liv, förutom några "underliga" perioder i mitt liv...) :)

Ska kanske försöka köra så länge som möjligt, men i ett lite lugnare tempo? Typ promenad-tempo? Jag kör ju i typ springtempo, och jag har aldrig klarat av att springa eller löpa p g a min ansträgnings-astma...

Nähe, nu kör vi iaf järnet! 1 ½ liter vatten är uppdrucket, ska fixa dagens andra shake innan jag hämtar barnet!
På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ Crosstrainer känns farligt.. ;) Jag håller mig till promenader.. hahaha. Nej jag tror nog att om man har karaktär att ställa sig på maskinen och köra så är det ju underbart. Är nog rätt tänkt att ta det i lugnare tempo och kunna hålla på en stund. Hoppas du slipper en massa träningsvärk i alla fall. :) /Ella